Bekijk onze tarieven voor behandelingen die niet door uw zorgverzekeraar worden vergoed.
Onze betalingsvoorwaarden vindt u hier: BETALINGSVOORWAARDEN
Wilt u dat wij contact met u op nemen voor een afspraak of voor verdere informatie vul dan a.u.b. dit formulier in: Intakeformulier
Voor een optimale behandeling is het goed om bij een eerste afspraak een ingevuld intakeformulier mee te nemen. In verband met de wettelijke verplichting om de identiteit van een patiënt vast te stellen, willen wij u ook verzoeken om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen bij een eerste bezoek.
Huisregels om ongelukken, incidenten en verwarring te voorkomen heeft Fysiomix huisregels opgesteld; deze vindt u in deze link: HUISREGELS
Uitwisseling gegevens. In verband met de Wet Elektronische Gegevensuitwisseling in de zorg die met ingang van 1 juli 2017 is ingetreden heeft Fysiomix deze privacyverklaring fysiomix en fysiomix kind 2020 PRIVACYVERKLARING opgenomen.
Als u een klacht heeft. U mag ervan uitgaan dat elke fysiotherapeut zijn vak zo goed mogelijk uitoefent. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop uw fysiotherapeut met u omgaat, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. Om te beginnen is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen met de praktijk waar deze werkt. Ook kunt u via het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) uw klacht kenbaar maken. Levert een bemiddeling niet het gewenste resultaat op of ziet u op tegen de confrontatie met uw fysiotherapeut, dan kunt u ook het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) inschakelen. Voor het IKG bij u in de regio kunt u terecht bij het Landelijk Informatiepunt voor Patiënten